Kategorie

Regulamin obowiązujący od 25/12/2014 r.:

I. Warunki ogólne

1. Sklep motocyklowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.wossner.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Sklep motocyklowy www.wossner.pl jest prowadzony przez Firmę Heidemann Dorota Heidemann wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem rejestrowym:

REGON: 812608339

NIP: 851-104-63-84
VAT UE: PL 8511046384

z siedzibą:

ul. Cukrowa 49
71-004 Szczecin


3. Adres do korespondencji:

Firma Heidemann

ul. Cukrowa 49
71-004 Szczecin

tel. +48 91 424 40 37

e-mail: order@wossner.pl


4. Zakup w sklepie internetowym www.wossner.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

5. Wszystkie produkty oferowane w sklepie wossner.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać za pomocą aplikacji sklepu internetowego. W celu poprawnego przeprowadzenia procedury zamówienia, konieczne jest założenie konta użytkownika.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty, niedzielę oraz święta będą realizowane w pierwszym lub drugim, następującym dniu roboczym.

4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.wossner.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

5. Firma Heidemann wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć to w formularzu zamówienia oraz podać kompletne dane firmy wraz z NIP.

6. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu wossner.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta.

7. Orientacyjny czas realizacji zamówienia dla każdego towaru wynosi 2-3 dni. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia klient zostaje o tym fakcie niezwłocznie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości, tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.

8. Towary dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej UPS. Koszt przesyłki w przypadku pojedynczego zamówienia w przypadku przesyłek krajowych niezależnie od ilości zamówionych towarów dla łącznej wagi zamówienia poniżej 30kg to zawsze 20 zł brutto. W każdym innym przypadku koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie.

III. Zwrot towaru

Zgodnie z ustawą o prawach konsumenta z dnia 30 maja 2014 r. (Dz.U. 2014 r. poz. 827 ze zm.)., w terminie 14 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.

Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu: Firma HEIDEMANN, ul. Cukrowa 49, 71-004 Szczecin. Jeżeli nie ustalono inaczej, sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru oraz kosztów przesyłki do klienta. Koszt odesłania towaru w ramach zwrotu pokrywa kupujący.

UWAGA!. Sklep nie przyjmuje przesyłek pobraniowych. Przed każdą wysyłką do nas, prosimy o kontakt telefoniczny w celu ustalenia szczegółów zwrotu.

IV. Reklamacje

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W przypadku stwierdzenia wad technicznych w towarach podlegających gwarancji, prosimy o przesłanie uszkodzonego towaru do siedziby naszej firmy (FIRMA HEIDEMANN ul. Cukrowa 49, 71-004 Szczecin) wraz z krótką notatką odnośnie rodzaju uszkodzenia oraz oczekiwaniami w sytuacji pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są do 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu, w którym została ona złożona.



Regulamin obowiązujący do 24/12/2014 r.:

I. Warunki ogólne

1. Sklep motocyklowy znajdujący się na stronie internetowej pod adresem www.wossner.pl umożliwia dokonywanie zakupów za pośrednictwem sieci Internet.

2. Sklep www.wossner.pl jest prowadzony przez Firmę Heidemann wpisaną do Rejestru Przedsiębiorców pod numerem rejestrowym:

 

REGON: 812608339

NIP: 851-104-63-84
VAT UE: PL 8511046384

z siedzibą:

ul. Cukrowa 49
71-004 Szczecin


3. Adres do korespondencji:

Firma Heidemann

ul. Cukrowa 49
71-004 Szczecin

tel. +48 91 424 40 37

e-mail: order@wossner.pl


4. Zakup w sklepie internetowym www.wossner.pl oznacza akceptację niniejszego regulaminu.

5. Wszystkie produkty oferowane w sklepie wossner.pl są fabrycznie nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych. Zostały legalnie wprowadzone na rynek polski.

II. Procedura składania i realizacji zamówień

1. Zamówienie można składać za pomocą aplikacji sklepu internetowego. By można było poprawnie przeprowadzić procedurę zamówienia, konieczne jest założenie konta użytkownika.

2. Podstawowym warunkiem realizacji dokonanych zakupów jest prawidłowe wypełnienie danych teleadresowych wraz z poprawnym, istniejącym adresem e-mail i numerem telefonu pod którym będzie można potwierdzić złożenie zamówienia.

3. Zamówienie można składać 24 godziny na dobę przez cały rok. Zamówienia złożone w soboty, niedzielę oraz święta będą realizowane w pierwszym lub drugim, następującym dniu roboczym..

4. Ceny towarów znajdujących się w sklepie internetowym www.wossner.pl są podane w złotych polskich i zawierają VAT (ceny brutto).

5. Firma Heidemann wystawia paragon lub fakturę VAT na zakupiony towar. Aby otrzymać fakturę VAT należy zaznaczyć to w formularzu zamówienia oraz podać kompletne dane firmy wraz z NIP.

6. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu wossner.pl nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna-sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta.

7. Orientacyjny czas realizacji zamówienia dla każdego towaru wynosi 2-3 dni. W przypadku wydłużenia czasu realizacji zamówienia klient zostaje o tym fakcie niezwłocznie poinformowany telefonicznie lub mailowo. Zamówienie na towary o różnym czasie realizacji wysyłane jest po skompletowaniu całości. tzn. po upływie najdłuższego z czasów podanych dla zamawianych produktów.

8. Towary dostarczamy za pomocą firmy kurierskiej UPS. Koszt przesyłki w przypadku pojedynczego zamówienia w przypadku przesyłek krajowych niezależnie od wagi i ilości zamówionych towarów to zawsze 20 zł brutto. W każdym innym przypadku koszt przesyłki ustalany jest indywidualnie.

III. Zwrot towaru

Zgodnie z Ustawą z dnia 2 marca 2000 r. o ochronie niektórych praw konsumentów oraz o odpowiedzialności za szkodę wyrządzoną przez produkt niebezpieczny (Dz. U. Nr 22, poz. 271) Art. 2 punkt 2, w terminie 10 dni od otrzymania zamówionego towaru, konsument ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Wskazane w tym punkcie prawo dotyczy sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się wyłącznie do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Zwracany w tym trybie towar zostanie przyjęty tylko i wyłącznie wtedy, gdy będzie odesłany w pełni kompletny, a sam produkt oraz akcesoria będą nieuszkodzone oraz nie będą nosiły śladów używania, świadczących o innym wykorzystywaniu produktu, niż tylko do celów jego sprawdzenia.

Zwracany towar należy odesłać na adres sklepu: Firma HEIDEMANN, ul. Cukrowa 49, 71-004 Szczecin. Jeżeli nie ustalono inaczej, sklep gwarantuje zwrot kwoty równej cenie towaru.

IV. Reklamacje i gwarancje

Ze względu na zastosowanie produktu w środowisku wysokiego wysilenia i złożoności, a także obłożenie wysokim ryzykiem złego montażu, części w tym zestawie są sprzedawane bez wyraźnej gwarancji jeśli chodzi o montaż, dopasowanie, a także pożądana wydajność układu w jakim będą zamontowane. Producent, firma Wossner GmbH, a także importer, firma Heidemann, nie ponoszą odpowiedzialności za wszelkie szczególne, przypadkowe lub wynikowe zdarzenia takie jak uszkodzenia, utraty zysków lub przychodów, kosztów sprzedaży, wymiany towarów, a także roszczenia klientów nabywcy, które mogą się pojawić i / lub wynikają ze sprzedaży, instalacji lub użytkowania tych części. Montaż tych elementów może mieć negatywny wpływ na gwarancję udzieloną przez producenta pojazdu.

Wymianie i zwrotowi podlegają tylko i wyłącznie towary posiadające wady fabryczne w zakresie wykonania lub jakości materiału, posiadające oryginalne opakowanie, będące w stanie w jakim zostały dostarczone do klienta. Towar nie może nosić śladów użytkowania. W ramach niniejszej gwarancji wadliwy towar może zostać zwrócony lub wymieniony w czasie 10 dni od momentu otrzymania przesyłki przez klienta.

Jeżeli po otrzymaniu towaru klient znajdzie w nim wady techniczne lub uszkodzenia powstałe podczas dostawy, należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.

W przypadku stwierdzenia wad technicznych w towarach podlegających gwarancji, prosimy o przesłanie uszkodzonego towaru do siedziby naszej firmy (FIRMA HEIDEMANN ul. Cukrowa 49, 71-004 Szczecin) wraz z krótką notatką odnośnie rodzaju uszkodzenia oraz oczekiwaniami w sytuacji pozytywnego rozpatrzenia reklamacji. Wszelkie reklamacje rozpatrywane są do 14 dni liczonych od dnia następnego po dniu, w którym została ona złożona.


Strona głównaStrona główna



Koszyk  

jest pusty